Voorstelling van de dienst
De dienst Payroll en HR admin situeert zich binnen het departement personeelszaken.
Het team bestaat uit een 25-tal medewerkers.
Taakinhoud
Personeelswerk:
- ondersteuning bieden bij de aanstelling en het onthaal van nieuwe medewerkers;
- beheer kwalificaties en diploma’s;
- beheer van verlofdagen;
- beheer van contracten en verlofstelsels (ouderschapsverlof,…);
- ziekteverzuim;
- afwezigheden in het kader van moederschapsbescherming;
- uitvoeren van controles in functie van payroll.
Administratieve ondersteuning:
- inscannen documenten;
- klassement;
- post;
- onthaal medewerkers telefonisch en op kantoor;
- werken met het personeelspakket, Excel en Word.
Verwachtingen
- Personeelswerk: de stage moet kaderen binnen een bacheloropleiding personeelswerk
- Administratieve ondersteuning: de stage kadert binnen een opleiding van een onderwijsinstelling, VDAB,...
Praktische afspraken: dienstspecifiek
Een stage wordt steeds voorafgegaan door een verkennend gesprek.